Image
Image
Image

Adhi Mohammed

Loading...

I am Adhil from India, working as a researcher in IFOM, Milan Italy. AIRC Foundation is a world-renowned organization that funds cancer research across Italy and other countries. My research work in IFOM is also funded by AIRC.

The money raised through this event will be used for pediatric cancer research. I am honored to run for AIRC Milan Marathon 2020 and looking forward to your generous donation to make this fund-raising event successful.

I thank my lab and family members for their continuous support and motivation to take part in this marathon.

Donate for my cause and help me to reach the goal!



Sono Adhil dall'India, lavoro come ricercatore presso IFOM - Istituto FIRC di Oncologia Molecolare di Milano. Fondazione AIRC è un'organizzazione di fama mondiale che finanzia la ricerca sul cancro in Italia e in altri Paesi. Anche il mio lavoro di ricerca in IFOM è finanziato da AIRC.

I fondi raccolti attraverso la Milano Marathon 2020 verranno utilizzati per il finanziare la ricerca pediatrica sui tumori pediatrici.

Sono onorato di correre per AIRC la Milano Marathon e non vedo l'ora di ricevere una generosa donazione per rendere questo evento di raccolta fondi di successo.

Ringrazio il mio laboratorio e i miei familiari per il loro continuo supporto e motivazione per prendere parte a questa maratona.

Aspetto le vostre donazioni, aiutatemi a raggiungere il mio traguardo!

Donate donate donate!




Vuoi fare di più?

Raccogli fondi anche tu.
Diventa personal fundraiser!
scopri di più